פרסום ראשון: עסקני ערד שוקלים לערער על תוצאות הבחירות

ארי וידר | צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה No Comments on פרסום ראשון: עסקני ערד שוקלים לערער על תוצאות הבחירות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחירתו של ניסן בן חמו לראשות העיר ערד מביאה לחשש רב בקרב הציבור החרדי בעיר, לאור מסע הבחירות המסית שניהל נגד הלגיטימיות של הציבור החרדי בעיר.

אולם לאתר 'קול חי' נודע כי מלבד הצער העמוק שבעצם בחירתו של מי שנחשב לשונא הציבור החרדי, יש עסקנים שמובילים בימים אלו היבטים משפטיים שעשויים אולי לגרום לבחירות חוזרות.

לטענת עסקנים חרדים, למעלה מ-250 מתושבי ערד החרדיים לא הופיעו בפנקס הבוחרים הרשמי בעיר, למרות היותם רשומים כתושבי העיר כנדרש.

"עשו כאן פשע גדול" אומר לאתר 'קול חי' איש ציבור בכיר המעורב בנושא "יש לנו רשימה של למעלה מ-250 אנשים שרשומים כחוק כתושבי ערד, אבל לא הופיעו בפנקס הבוחרים".

לטענת הגורמים קדמה לכך פניה מצד גורמים חילוניים למפקח הארצי על הבחירות בטענה כי תושבים חרדים רשמו עצמם בכתובות פיקטיביות כביכול שהם מתגוררים בעיר על מנת להשפיע על תוצאות הבחירות.

"נאמר לנו ביום הבחירות שנדרש על פי חוק 18 חודשים מגורים בעיר, אלא שזה לא נכון. החוק אומר שאסור להצביע בעיר אחרת במשך 18 החודשים שקדמו לבחירות ולא שחייבים להתגורר בעיר הספיציפית במשך 18 חודשים כדי להיות זכאי לבחור".

בשלב זה בוחנים העסקנים את האפשרויות המשפטיות, לרבות פניה לבית המשפט העליון. "בבית שמש בוטלו בחירות כי אמרו שזה בחירות מזויפות, ולכן אנחנו טוענים שגם בערד התנהלו כרגע בחירות מזויפות".

העסקנים אומרים כי ב-48 שעות הקרובות תתקבל ההחלטה הסופית. אתר קול חי ימשיך לעקוב ולדווח.



0 תגובות